През 2013 година компанията подписа мащадна сделка с мобилния оператор за предоставяне на 60 млн. безплатни премиум акаунти на потребителите за срок от една година.
Партньорството се разширява на същия принцип, като вече включва абонатите от още 12 държави – Албания, Австрия, Хърватска, Чехия, Гърция, Унгария, Черна Гора, Македония, Холандия, Полша, Румъния и Словакия. Потребителите на DT в тези държави обаче ще се радват на безплатен премиум Evernote акаунт за 6 месеца, вместо за година.
По-рано, Главният изпълнителен директор на Evernote, Фил Либин, съобщи за Wall Street Journal, че около 98% от приходите на компанията идват от ъпгрейд към платена услуга. Няма съмнение, че предоставяйки на потребителите възможност да опитат това, от Evernote се надяват да увеличат продажбите си.
Сред другите мобилни оператори, с които компанията работи на подобен принцип, са NTT Docomo в Япония, Orange Франция, КТ в Корея, О2 във Великобритания и др.